Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 3 oktober 2007
Idag är jag j*vligt irreterad på allt och alla. Nu har vi precis haft lunch, vi var och åt pizza för att vi ska iväg med jobbet ikväll och festa. Då behöver man ha något mer i magen än nudlar.
Anledningen till att jag är irreterad är som vanligt dessa chefer som retar gallfeber på mig. Sur och krängd och på dåligt humör. INte riktigt vad man vill komma till på jobbet när man själv är på bra humör...

En annan sak som irreterar mig är att det ligger två stycken nokia N95 och väntar på mig och gubben. Vi fick posten precis innan vi skulle åka till jobbet och då hann vi inte åka in och hämta ut dom. Så det får vi göra imorrn. Men då måste vi stiga upp lite tidigare och så för att hinna med att lägga telefonerna på laddning. Och antagligen är gubben lite trött imorrn efter festen med jobbet. Jag tänkte först att jag kan ta hans leg och hämta ut hans mobil samtidigt som min men det stod på lapparna att det endast är adressaten som får hämta ut telefonen.

Får se om det blir så att jag dricker någon cider ikväll, men då blir det svårt med skjuts och så. Så det blir väl att jag får låta bli, jag brukar ju låta bli eftersom jag inte tycker om att dricka. Men men vi får se vad som händer. Kanske inte blir något överhuvudtaget. Vi skulle nämligen få sluta tidigare ikväll med betalning men nu verkar det inte så.

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)