Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 14 december 2008

Ikväll har vi varit på disco-bowling. Var ett tag sedan jag bowlade men började med en strike, det kändes ju skönt. Sist vi spelade, så använde jag fel fingrar och fick inte ett enda klot att gå dit jag ville. Lite synd om gubben som hade lite ont i benet. Kändes skönt att både jag och gubben kunde ta en cider. Vi hade ju lillebror som körde (han körde bra mamma, om du vill veta), det är bara jag som är så känslig när man sitter i baksätet. Det har blivit så sedan man själv tog körkort, då sitter man ju sällan i baksätet. Det kan ju vara lite svårt att köra från baksätet. ;)

Zlatan mår bättre för er som vill veta. Nu ligger han och Sally på stolen i vardagsrummet där jag har lagt två filtar.

20081214121

Skorpan ligger här på golvet och vilar, hon har varit hemma hos mamma och pappa när vi var iväg och bowlade.

Imorgon åker vi till moster för att fira hennes födelsedag. Hon skulle fixa mat och det blir säkert jättegott som vanligt. Gubben älskar hennes matlagning.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)