Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 15 december 2008

Nu är andra maskinen istoppad idag. Jag tvättar lite påslakan först eftersom de torkar snabbt när det inte är en massa annan tvätt i torkrummet. När vi var i Mjällby på Extra för ett tag sedan köpte jag nytt sköljmedel,
jag brukar köpa Aroma Therapy från Softlan
 
Men denna gången tänkte jag att det kunde vara kul att prova något annat och då blev det två flaskor Comfort med den nya teknologin “Fresh release” som ska göra att varje gång man rör sig så släpper den ifrån sig doft. Vi får väl se hur väl det funkar. Jag ångrade mig lite redan i affären för att byta sköljmedel eftersom jag vet att jag är nöjd med de andra jag brukar köpa. Men man måste ju våga prova något nytt nån gång. Jag ångrade mig lite eftersom jag tyckte att den ena doften inte luktade så gott egentligen, men det handlar nog om att man inte är van vid den doften. Men när man hängde upp tvätten så luktade det gott i alla fall.

Nu kommer snart pappa för att hämta lillebror som ska in till stan och träffa en från kommunen.

2 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker ni är lite snåla... Ni är i Mjällby typ 20 gången om dagen å handlar, men ni kommer aldrig till oss å hälsar på...
Är det som straff för att vi aldrig kommer till er eller... *lipar åt*

Anonym sa...

Johoo du... ni är här oftare än så... jag har nog sett hur ni smyger runt sköljmedlet... Fysingen på er va...
haha... nej allvarligt... vore kul att ses någon gång.. Du vet att jag är socialt utsvulten va...

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)