Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 2 december 2008

Jag vann hos My Lovely Christmas home!

Nu är det bara att invänta posten.

Igår skrev jag inte så mycket, jag hann liksom inte med det riktigt.
För på dagen var gubben iväg, på något som arbetsförmedlingen tyckte verkade bra.
Under tiden så dammsugade jag här hemma och gjorde fint. När gubben sen kom hem så var vi tvungna att åka iväg och hjälpa en vän att flytta. Vi fick även köpa hans TV och TV-bänk väldigt billigt. Det passade bra eftersom vi har pratat om att sätta in en TV i sovrummet.

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och titta efter julklappar på Cool Stuff

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nettan!
Vilken tur att jag rullade ner en bit på min sida och vad ser jag. Jo att du varit inne och kommenterat utan att jag sett det.
Läser lite här neråt och det jag läser förvånar mig verkligen, ja egentligen inte när man tänker på hur sjukt vårt arma samhälle är.
Läste om programmet Insider och det är ju inte klokt som det går till i vårt land.
Jag tror inte på att det inte finns pengar till det som behövs, men det gäller att lägga pengarna där de bör höra hemma och inte låta dem komma i händer som inte kan handskas med dem.
Lite klumpigt sagt, men jag tror att du förstår vad jag menar.
Ha en fortsatt bra dag!
Kram från livsnjutare.

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)