Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 13 augusti 2007
Jag är fortfarande hemskt trött. Ändå har jag bäljat i mig ca hundra koppar kaffe *ironi*.
Men det som gör mig ännu tröttare är att när vi kommer hem till lägenheten så är det städdags. Det ser ut som ett bombnedslag hemma. Så är det när man har oordning på sina saker när det är något man behöver leta upp. Det är hemskt tråkigt att det blir så men det är så det blir med lite förvaringsplats. Man trycker in alla sakerna i en enda garderob.
Men jag som verkligen "älskar" att städa blir ju så glad när det ser ut som det gör just nu.

Zlatan får absolut inte sova i min säng inatt. Han är fan galen. Hela natten har han kloat mig på ben och armar och sprungit runt och kurrat i örat på mig. Har inte fått en lugn stund. Vet inte hur många gånger jag kastade ner honom.

Nu slutar vi snart, då ska vi hem till mamma och pappa och grilla hamburgare. Det ska bli gott.

2 kommentar:

Anonym sa...

vilken fin blogg du har nue.. Puss

Anonym sa...

Fan va fina djur.. ohh.

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)