Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 15 augusti 2007
Jag orkar knappt inte berätta om min dag idag. Det hela börjasde i alla fall med att när jag startade upp min dator så såg jag att det var något fel, det hade ändrats en massa saker under natten. Mina dokument-mappen hade flyttat på sig. När jag då kollade vad som egentligen var fel så stod det att jag var tvungen att stänga av datorn för att det var något fel på fläkten. Lämna på reparation stod det, så nu får jag åka hem till pappa igen, det är bra med dator-nissar i familjen. Annars slänger jag snart datorn om det inte vill funka.

Sen när jag skulle ta på mig sandalerna för att vi skulle åka så hittade jag bara en sandal, så jag fick ta mina gråa skor som jag får skoskav av. Och tror ni inte att jag lyckades trampa i något blött, tror att katten hade kissat på golvet, så då fick man ju torka där också. Precis innan jag gick ut så såg jag den andra sandalen men då orkade jag inte byta.

Bara tanken på att man var tvungen att åka hit gjorde mig gråtfärdig. Jag är verkligen urtrött på detta jobbet. När man då kommer hit, så finns det ingen plats där man kan sitta. Så då tänkte jag att jag går hem. Men det har man ju inte råd med heller. Som tur är träffade jag ju min jobbarkompis (som nästan slutat) på vägen in idag så jag fick prata lite.

Nu står chefen här och tar bilder, jag hoppas verkligen inte att jag är med på någon utav dom. Eller ett fett skadestånd, om han lägger ut dem på nätet utan min tillsägelse, hade ju inte suttit fel. Gäller det även om de lägger ut det under ett intranät?

Sen har jag dessutom ont i magen idag.

Förstår ni att det inte krävs så mycket idag för att jag ska brista. Hoppas verkligen jag hinner hem först bara. Det blev ett par cigg idag. Jag måste sluta på detta jobbet om jag ska lyckas.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)