Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 8 augusti 2007
Nu sitter jag här på jobbet och dricker Loka med smultronsmak, jag sitter och svarar på a-kassefrågor. Det är faktiskt ett jätteroligt jobb, men jag är så trött på jobbet överhuvudtaget. Idag ska vi testa på samma projekt som igår men jag tror att det kommer att lägga ner helt och hållet. Egentligen hade jag velat säga upp mig men jag har inte råd att gå på a-kassa. Så jag får ta och leta efter ett annat jobb under tiden. Men om jag får nya arbetsuppgifter här så stannar jag gärna, men det ser inte vidare ljust ut nu. Nu blev gubben inkallad på kontoret får se vad de vill honom. Jag gissar på att han får ny utbildning.

Jag jobbar gärna som personlig assistent igen, hade gärna jobbat tillsammans med Surre igen, vi hade så otroligt roligt tillsammans.
Skulle kollat på ams igår men tyvärr så glömde jag det. Tror inte att det blir så populärt om jag plockar upp den sidan här. Men det behöver ju inte betyda att det är jag som söker nytt jobb.

Jag vill ha en ny lägenhet, eller egentligen vill jag ha nya grannar. Men det känns inte som om man blir av med dem så lätt. Även om jag sagt till hyresvärden två gånger att ena grannen spelar musik mitt i natten på hög volym så verkar det inte hända något. Jag vill dessutom ha en torktumlare i tvättstugan. Där finns ingen och jag var tvungen att åka hem till mamma och pappa för att torktumla mitt duntäcke, man är ju tvungen att torktumla ett duntäcke. Ska prata med hyresvärden igen om det. Han verkar ju vara någon man i alla fall kan prata med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman kisen är jätte söt verkligen =) jaja nu sitter vi här igen o jag vet inte hur länge jag orkar sitta här jag går nog nu vid 3 än då..puss o kram (Kollegan)

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)