Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 6 augusti 2007
Ja det är en jävla skit bil vi har. Den startade ju inte nu när vi skull till jobbet, det är tredje gången jag får ringa till jobbet och säga att jag inte kan komma. Först var det i vintras då vi körde fast i snön, sen var det en annan gång när bilen inte ville starta och så nu.
Jag ger mig fan på att det är någon som medvetet har strulat med bilen. Det skulle inte förvåna mig, i helgen hade ju något klippt hänglåset till tvättstugan för att de skulle in och tvätta istället för att gå och säga till oss, vi var ju hemma.

Ja ja nog om allt dravel. När grabbarna åkte hem igår så var vi hemma hos mamma och pappa och grillade korv, sen spelade vi badminton, jag hade glömt hur grymt kul det är. När myggen började svärma runt var det dags att gå in. Vi kollade på någon mysko film och åt glass med kolasås. En helt okej söndag.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)