Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 13 augusti 2007
Idag är jag så trött, jag vet inte varför egentligen. Vi satt och tittade lite på TV igår när vi kom hem från mamma och pappa. Sen gick vi och la oss. När klockan ringde idag så var det knappt att jag orkade stiga upp. Men jag visste att jag var tvungen att gå upp om jag skulle hinna duscha, annars brukar jag göra det innan jag går och lägger mig. Det är så skönt att vara nyduschad och ta på sig pyjamas och kliva ner i sängen. Då somnar jag som en stock.

Idag ska jag äta lasagne, jag är så sugen på lasagne så därför vill jag ha min lunch nu och inte om 1½ timme. :)

Idag har jag skrivit ihop ett brev (mail) till en väninna som bor i USA. Jag satte mig och skrev nu på jobbet när det ändå inte kom några samtal. Då kan man ju passa på. Jag är så nyfiken på hur det går för henne därborta. Det är ju inte så lätt att hålla kontakten när hon bor så långt ifrån. För det är väl dyrt att ringa till USA? Eller har jag missuppfattat det?
Inte bara det att det kostar pengar, men det är väl en jäkla tidsskillnad mellan oss? Jag vet inte hur mycket, vart kollar man upp sådant?

Jag är sååå nöjd med min nya design på bloggen. Undrar om min mamma sett det än. Hon läser min blogg varje dag.

Nää nu ska jag snart byta plats, jag sitter på någon annans plats just nu, men hon har inte kommit än. Vi ska ändå snart byta projekt om ca en halvtimme.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)