Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 2 augusti 2007
Jag tycker inte att det är så passande att hantverkare håller på att såga, hamra och bara allmänt låta så här sent i ett hyreshus. Visserligen hade jag inte tänkt mig att gå och lägga mig riktigt än men våra hundar blir galna så fort de springer i trapphuset. Inte så kul för våra hundar kanske väcker de andra i hyreshuset.

Idag har varit en ledsam dag, nej, ta det lugnt, inget som hänt men Mjällby förlorade mot IFK Göteborg och det var ju tråkigt. Men Anna var glad i alla fall ;) Hennes smil när de klev innanför dörren här var ju hemskt. Jag som hade hoppats på att det var jag som fick smila sådär.
Jag kollade inte så noga på matchen men det jag såg fick mig att hoppa och studsa i soffan. Men fy fan vad alla filmade när de föll till marken.

Nej nu kanske man ska ta och ringa hyresvärden och höra om han vet att hans hantverkare håller på.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)