Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 14 februari 2010

Jag berättade för er igår att jag hade cement i håret. När jag tvättade ur det så blev håret, ja gissa tre gånger, GRÖNT, fast det skulle bli svart.

Idag blir det till att åka till ICA för att handla hem nån hårfärg. Får se vad det blir, jag var ju som sagt sugen på svart, men jag är även sugen på rött eller mörkbrunt.

Igår var vi i Malmö och hälsade på bror och Madde. Trevligt, trevligt. Mamma och pappa ska ner dit idag igen för bror ska åka med dom hem.

Sen är det ju alla dag idag! Så lite mys blir det ju med.
Kolla på gubbens sida vad han gjort för fint! :D Jag är så lycklig att jag har honom!
Så nu får väl jag kontra med något jag också……

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

image.php

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2 kommentar:

Christer sa...

Puss Puss... Älskar dig!

Hjulben sa...

Kan du inte lägga ut bild på det.. vi vill se en grönhårig Nettan..
Grönt är min favoritfärg ;)

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)