Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 24 februari 2010

Jag gjorde precis mensas provtest och fick högsta möjliga poäng. Jag och gubben har gjort testet innan, men jag fick inte så bra resultat då. Jag insåg nu hur man ska göra. Innan har jag bara sett fyrkanter och ringar och skit och inte kunnat koppla ihop det. Men nu såg jag direkt vad jag skulle svara. Kan det vara så att man blir smartare med tiden?

Gubben har fått bästa resultat alla gånger. Så jag tror jag ska säga till honom att vi ska ta och åka och göra mensa testet tillsammans.

mensa

2 kommentar:

Hjulben sa...

Fasen så smart du är då :D

Anonym sa...

I vuxen ålder förbättrar man inte sin intelligens nämnvärt. I varje fall har vetenskapen inte lyckats ta fram ett sätt att göra det.

Däremot påverkas naturligtvis ett test av hur van man är att gör test. Dagsform, sömnbrist, att man inte får vara ifred, prestationskrav m.m. kan ju också påverka.

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)