Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 2 februari 2010

Hjrdis_thumb

Jag fick en award av mamma och tyckte att det kunde vara en rolig grej!

När man får den så ska man skriva sju saker om sig själv samt ge den vidare till sju andra och länka till dem. Man ska också lämna ett meddelande till dessa sju och tala om att de fått awarden, sen skall man länka till den man fått den av, och det har jag redan gjort.

Här kommer då sju saker om mig själv!

1. Jag har världens bästa sambo!
2. Jag bor i Gammalstorp
3. Jag har hund och katter
4. Jag läser till undersköterska
5. Jag är rökare

6. Jag har små fötter
7. Jag älskar Coca Cola

Jag skickar priset vidare till:

Ringo ;)
Min bästa vän, och jag vet att hon aldrig nappar på sånt här men man kan ju alltid prova ;)

Maria
En jättetrevlig tjej som brukar gilla sånt här

Tinkerbellan
En gammal jobbarkompis

Miss Quist
En kompis till lillebror

Zeraphina
En kompis syster

Kock Kattis
En tjej med härlig blogg

sylviaplath
Hittade hit från en väns blogg

1 kommentar:

susanne sa...

oh.. tack..

allt bra med dej annars??

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)