Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 23 februari 2010

Usch vad svårt det är att få lust till att städa. Men nu har jag i alla fall städat hela toaletten, toa, handfat och badkar. Det luktar jättegott därinne. Ska om en stund ta disken och städa i vardagsrummet, sen får vi se vad det blir efter det.

Insåg efter städningen på toaletten att det behövs köpas kattsand IGEN. Nu är jag måttligt trött på katterna, och deras dyra behov. Så om det är någon som vill ha en eller två kattflicka/or, så gäller det att snabba sig nu, för i slutet av veckan är de borta. Grannen, velar fram och tillbaka på en av flickorna, hennes barnbarn har redan döpt henne till Selma, men vi får väl se. Jag får väl gå upp till henne och säga att om hon inte bestämmer sig innan helgen, så är det för sent.

Tänker på gubben som sitter på jobbet medans jag är hemma och “latar” mig, som vår f.d. granne så vackert uttryckte det. ;)

Jag älskar dig, Christer!

1 kommentar:

Christer sa...

Tack älskling :) *puss*

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)