Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 18 februari 2010

Ja nu sitter jag här med en kopp kaffe. Har precis ätit våra tacos rester. Helgi, nu ska du får gissa vad jag ska göra imorgon… Jag ska städa…… Kan du tänka dig…… :D

Imorgon har vi studiedag och sen är det sportlov. Ska bli skönt med lite ledighet trots att vi har lite uppgifter som ska göras. Vi fick ett kompendie med 17 funktionshinder. Vi ska välja sex stycken som vi ska lära oss och som vi sen får prov på efter lovet. Jag valde att läsa om Demens, Dyslexi, Epilepsi, Tvångstankar, MS och ALS…

Idag berättade Malin att hon fått tillbaka från CSN att hon inte blir beviljad bidrag mer än till april… Men i så fall kunde hon gå via arbetsförmedlingen, men då måste hon byta till omvårdnadsutbildningen i Karlshamn. Jättetråkigt tycker jag. Vi som har så roligt ihop…

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)