Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 28 augusti 2007
Fy fan vad äckligt. Jag köpte en chokladboll idag på jobbet efter lunchen. Tog ett litet bett och höll på att spy, kollade på min boll och då var det mögel på den. Hon som fyller på maskinen har ju varit här idag och fyllt på, så det måste ha varit något fel på just den bollen. Men jag fick nya pengar av chefen för att hämta en ny, men den nya ligger bara i min väska nu, vet inte om jag vågar äta den ;)

Sen satt jag och tänkte på en annan sak, jag vet ju inte hur mycket de kommer dra från banken på min bilförsäkring, den är ju höjd nu. Men men jag har räknat ut en ungefärlig summa. Sen ska jag betala in till lillebror också, han har ju betalat ett par gånger åt oss.

Nu ska vi snart sitta på ett nytt projekt, men först ska jag ut och ha en smoke med gubben och "Petra"!!

2 kommentar:

Anonym sa...

mmm. mysigt.. kram

Nettan sa...

nää inte såååå mysigt.. =)

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)