Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 11 augusti 2007
Idag har vi varit i Gillesnäs hemma hos min moster och hennes man. Pappa och gubben hjälpte dem att sätta upp en ny TV-antenn. Synd bara att det regnade och åskade nästan hela dagen. Hade det inte åskat så hade jag bett om att få låna ett fiskespö och gått ner till sjön och fiskat upp några aborrar. Det hade suttit fint att steka dom.

Vi sitter fortfarande hemma hos mamma och pappa, jag har installerat om datorn och det verkar ju gå bra. Det som är jobbigt nu är alla dessa småprogram och drivrutiner man ska installera. MSN, Flash, outlook, office m.m. Det finns mycket jag vill ha på datorn. Ska installera Frontpage också så jag kan fortsätta att göra hemsidor.

Denna helgen hade jag egentligen tänkt att tvätta men det blev inte så, jag hade tänkt att städa i lägenheten också men det kanske jag hinner med imorgon. Tvätten hade jag tänkt att jag ska ta med mig till mamma och pappa eftersom de har torktumlare. Det blir lättare att tvätta då. Har ju ganska mycket tvätt just nu.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)