Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 24 augusti 2007
Ja nu är vi äntligen hemma. Vi har varit hemma hos mamma och pappa och hämtat Skorpan, Rocky stannade kvar hos Christian.
Jag funderar på att gå ut och göra kaffe, även om klockan egentligen är sovdags. Det är ju så himla gott med kaffe.

Idag slutade min "Lisa Nilsson", fy f*n vad jag kommer att sakna henne. :'( Hon skrev det finaste avskedsbrevet jag läst, och vi skrev ju allihop ett litet kort stycke till henne. När jag skrev så skrev jag verkligen från hjärtat, och jag var på väg att börja gråta när jag läste det högt för henne. Vi har ju jobbat tillsammans i sju månader nu. Jag hoppas verkligen att hon kommer och hälsar på någon gång. Inte lätt när hon nu kommer att plugga i Halmstad. Det märktes på bossen R att han också kommer sakna henne. Men han gillar ju alla oss i vår grupp.

Mötet var helt okej, vi kommer att få våra tider, men det beror ju på att vi ska starta upp på nytt igen. Då kan de inte bryta vår gamla grupp eftersom vi är dom mest sammansvetsade av alla på jobbet. De kommer aldrig lyckas dela på oss. ;o)

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)