Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 7 augusti 2007
Jag hatar att inte veta något. Snart ska jag byta arbetsuppgifter här på mitt jobb men har ingen aning om vad jag ska göra och det driver mig till vansinne. Men det löser sig alltid. Det är alltid något skitprojekt man får dras med. Igår fick vi hem Shakira. Jag undrar hur det går för dom hemma. Zlatan och Shakira verkade inte alls gilla varandra. Sally gick mest bara runt och kurrade, hon håller ju på att bli könsmogen. Det är ett himla liv på henne, man vet i alla fall var hon håller hus.

Shakira är så dundrans söt, Jag får lust att ta upp henne i knät så fort jag ser henne, men jag vet att jag ska försöka låta bli det så att de lär sig att alla tre faktiskt ska vara på samma plats. Hon är i alla fall en kaxig liten tjej, det trodde jag inte om henne, så betedde hon sig inte hemma hos mamma och pappa. Jag sitter på jobbet nu och kan inte lägga upp någon bild men ska göra det så fort jag kommer hem. Ni måste få se min söta prinsessa.

Nää nu ska jag snart byta plats så jag får avsluta här nu!

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)