Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 14 augusti 2007
Nu ser ni bilder på mina underbara djur här till höger. Tack Surre för den fina kommentaren. Visst är de söta mina änglar.

Nu sitter man här på jobbet igen, fy f*n vilket tråkigt liv man har egentligen. Man gör inget vettigt utav sin dag, man jobbar för att få ihop pengar för att man ska kunna leva, men hur mycket hinner man leva när man bara jobbar hela tiden.

Jag håller på att kolla på Desperate housewives hemma. Har ju inte hunnit kolla på det nu när man jobbar. Det börjar ju klockan 21:00 precis när vi slutar. Jag bara älskar den serien.

Ska försöka skriva ett inlägg ikväll när jag kommer hem, om jag hinner vill säga. Jag ska hjälpa lillebror med design på bloggen. :) Han som faktiskt är utbildad till det, ger mig i uppdrag att fixa det, det känns ju himla skönt!

Igår blev det hamburgare, det var så jäkla gott. Blev lite över så fick med oss till jobbet också!

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)