Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 15 oktober 2007
Ja jag undrar vilken anställningsform jag kommer att ha när jag går härifrån klockan nio ikväll. Undrar om min chef över huvud taget kommer ihåg att jag har jobbat mina timmar för en tillsvidare anställning.

Idag är jag lite trött och har ont i huvudet. Nu är lillebror med på jobbet igen.
Fick inte sitta på det projeketet jag ville sitta på så jag är lite "ur balans" idag. Känner att jag inte tål så väldans mycket skit en dag som denna.

Idag har jag köpt sista ciggpaketet. Så nu är det slut. Jag måste verkligen sluta. Det är ju skadligt för mig och personer i min omgivning. Sen kostar det en massa pengar.
På tal om pengar, de är snart slut och det är en och en halv vecka tills lön. Men förhoppnigsvis klarar vi oss ändå.

Skriver mer sen nu måste jag jobba lite.

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)