Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 6 oktober 2007
Sitter och lyssnar på musik från mobilen samtidigt som jag sitter och spelar yatzy. Jag vet att jag egentligen ska sova nu men jag kan inte. En kompis ringde innan idag och undrade om vi ville hänga med på bio men jag sa att vi skulle hem till mamma och pappa och äta middag sen skulle jag försöka komma i säng ganska tidigt eftersom jag inte riktigt sovit ordentligt nu på två nätter. Men jag kan verkligen inte sova, får väl ta och försöka i alla fall.
Lyssnar i alla fall på örats låt, guardian angel. Sjukt bra låt!

Är riktigt trött på en människa just nu. En ganska omogen människa om jag får säga vad jag tycker, och det får jag ju säga eftersom vi bor i Sverige. Jäkla tur jag slipper träffa människan i alla fall.
Jag är glad att jag har de jobbarkompisar som jag har. De är helt underbara. Tack för en trevlig fest förresten. Det får vi ta och göra om.
Glöm inte företags festen som jag är med och anordnar nu i oktober. Det kommer ju en hemlig gäst! Jag lovar att ni vill vara där! Där missar ni något alla ni som inte jobbar kvar eller jobbar alls där jag jobbar! :P

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)