Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 1 oktober 2007
Nu har jag nytt utseende igen. Jag älskar att göra om så det är nog inte sista gången jag "målar" om min blogg.

Idag ska vi åka lite tidigare till jobbet för att lämna ett bensinkort till pappa. Jag vill ha pizza idag men det har jag nog inte råd med just nu. Nästa månad får det blir tror jag! Känner mig lite fattig just nu. Ska köpa en sak idag som gör mig ännu fattigare och gör att gubben blir lite småsur på mig.

Ska ta md mig mina ballerina-kex till jobbet idag, och kanske gubbens godispåse också. Kan vara kul att ha det på skrivbordet. Kanske bjuda "Petra" och de andra på "CH" på lite fika. Ska kolla i postlådan innan vi åker om vi fått någon avi om att hämta telefonen, sen ska jag se om mitt doseringsmått kommit också.

Nu ligger mina hundar och sover här bredvid mig i soffan. De är så söta. Jag är så trött idag, har nästan precis stigit upp. Jag tror jag vet vad det beror på, för det första gick jag tills sängs väldigt sent igår, men för det andra så har jag vaknat upp flera gånger inatt och fått titta på klockan. Samma sak var det förra natten.

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)