Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 21 oktober 2009
Nej absolut inte när man hela tiden ska åka på aktiviteter som man gjort 1000 gånger innan. Idag ska jag åka på nån "Skriva CV" aktivitet, och det har jag ju aldrig gjort innan....

Grannen ska passa Skorpan så, nu får jag ta och gå ut med henne en runda.

Igår fick vi våra nya mobiler, och jag verkligen älskar den..... Kan ju inte slita mig ifrån den.

Tror att det kom hit en bokningslista till tvättstugan igår, det var i alla fall lovat. Jag hatar när man inte vet om man kan tvätta eller inte. Jävlar om det inte fungerar nu. Ska nog gå ner och skriva upp en tid direkt. Eftersom vi inte är så många här i huset så hade vi bestämt innan att de som jobbar vardagar får ha tvättstugan på helgerna. Men eftersom ingen har haft jobb på hur länge som helst så gick jag ner förra helgen för att tvätta, och då hade den ena grannen precis fått jobb så han skulle ju tvätta "precis" då när jag tvättade och blev sur över att jag var där nere när det faktiskt var helg.
Hoppas de har förstått att jag snart börjar min utbildning, då är vi helt plötsligt många som ska tvätta på helgen. Jag säger bara, först till kvarn......

1 kommentar:

Nilla sa...

Hej Nette

Det är bra, bara stå på Dig vad det gäller den där tvättlistan.
Nån jäkla ordning får det väl va´ på det där stället!

Kram
Mamma

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)