Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 27 oktober 2009
Ja det är väl så ni tänker. Men jag blir inte klok på vår hyresvärd. Nu har det då äntligen kommit upp en tvättlista. Men när jag skrev upp mig på den var det bara jag som hade gjort det, jag gissar på att de andra inte kommer bry sig om den här tvättlistan.

Sen hade då hyresvärden satt upp nya förhållningsregler om tvättstugan. Han hade skrivit att vi inte fick tvätta madrasser, filtar, skor och oljiga kläder.. Jag undrar då hur vi ska göra när vi behöver tvätta våra filtar, vi har ju djur och det kan alltid hända en olycka, man kan också råka spilla på dom. Då är det bara att kasta den och köpa nytt? Eller hur menar han att man ska göra? Jag tänker fortsätta att tvätta våra filtar och bäddmadrasser. Det är ju äckligt om man aldrig tvättar det.

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)