Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 5 oktober 2009

Här kommer en liten sammanfattning av eftermiddagen/kvällen.

Gubben kom hem från jobbet, lillebror kom och hälsade på, jag värmde kanelbullar och kokte kaffe, vi fikade.
Gubben och jag åkte ner till shopen och gjorde klart det sista innan kryssningen, lillebror kom till shopen, dampade som vanligt.
Lillebror följde med hem, med sin dator. Lillebror ska sova här inatt, ska köra mig till Olofströms bibliotek imorgon och till expert i Sölvesborg för att våra bilder är klara.
Jag ska packa väskan.

Nu dricker jag en Dooley’s on the rocks!

Är förresten arg på vårdcentralen i Sölvesborg. Sicka jävla idioter dom är. Ni kan läsa mammas blogg så förstår ni varför jag är så arg på dom…

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Nettan !
Nu fattar jag vem din mamma är... Jag är trög men det går fram till slut.. Ja visst är det tråkigt med folk som beter sig så illa.... Hoppas du har det bra å reta dig inte för på tåg.... kRAM kATTATANTEN
(nu står det Birgitta men det är Carina)

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)