Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 1 oktober 2009
Jag har städat på "kontoret" lite idag. Men det är mycket grejer och jag vet inte vart hälften av det ska. Så jag får vänta tills gubben kommer hem så att vi kan hjälpas åt.Jag har i alla fall hängt upp resten av gardinerna i vardagsrummet. Så stort fönster att jag inte vet vad för gardiner jag ska ha. Men jag har fått några gaamla av mamma som får hänga sålänge. Det är fyra längder och det passar bra eftersom fönstret är så stort. Men jag får väl ta mig en tur till second hand och leta efter stora fräsiga gardiner.

Nää nu ska jag nog ta och gå ner till tvättstugan och slänga i en maskin till. Sen tror jag att jag ska ta och göra mig en ny design till bloggen. Men saknar idéer, så om ni har några såna på lager får ni gärna ge mig dom ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för din titt hos mig... Jag kommer tillbaka å hälsar på igen... Kram kattatanten på noggen

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)