Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 2 oktober 2009

Ja idag har jag städat hela lägenheten. Golven är städade, toaletten är städad och köket är fixat.  Sen tände jag lite värmeljus i vardagsrummet och satte mig vid datorn och lugnade ner mig. Man blir rätt trött av att städa. Men det känns ju så skönt när man är klar. Det kändes så himla skönt när gubben kom hem från jobbet och påpekade vad fint det var :)

Imorgon ska förhoppningsvis mamma och pappa köra till Olofström så att jag kan skicka med mina låneböcker med dom.

Nu ska jag ta och göra mig en kopp kaffe, eller också så går jag in till granntanten och hälsar på så kanske hon bjuder på en kopp.

Imorgon ska gubben jobba lite innan kryssningen, så jag får väl följa med honom och hålla honom sällskap. För kryssningen närmar sig. Den 8:e åker vi med Silja Galaxysweden rock kryssningen.

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)