Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

torsdag 15 oktober 2009

Nu ska jag alldeles strax värma lite mat från igår. Sen blir det att bära ut sopor och gå ut med Rocky.

Igår så skvätte Sally ut en massa kattsand på golvet och Rocky gjorde något som man inte får göra inne, så det blir till att städa golven IGEN.

Har varit på möte i Karlshamn, fast det visade sig att jag skulle varit i Sölvesborg egentligen. Eftersom jag egentligen skulle varit på detta mötet förra torsdagen så hade min handledare bara strukit över det datumet och skrivit dagens datum istället, och då hade hon glömt att ändra från Karlshamn till Sölvesborg. Men jag fick ändå mitt samtal som jag skulle ha fått, och eftersom jag var själv så tog det bara en timme, när det brukar ta två. Så jag klagar inte.

Jag har även registrerat mig på panelen.se så nu ska jag svara på en massa enkäter och förhoppningsvis tjäna ihop en slant. Hörde om en tjej som hade fått 8 kr för en enkät, och jag har fyllt i att jag kan tänka mig att ta emot 6 enkäter i månaden. Så det kan ju i alla fall bli lite extra pengar som man annars inte hade haft. Pengarna betalas dock ut på paypal så nu har jag skaffat mig ett sånt konto också.

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)