Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 8 september 2009


Nu har jag precis bokat tid hos frissan imorgon. Så imorgon kommer det en före och efterbild så ni får se hur det blir.

Jag har fått mejl ifrån min handledare på arbetsförmedlingen, hon ska boka in mig i nån grej så jag ska nog resa till Karlshamn var och varannan dag. Inte det roligaste men kan vara skönt att komma hemifrån lite, men jag hoppas att jag kan få ett busskort annars blir det svårt att åka dit om man nu ska åka ofta.

Jag har inte tagit in posten idag så jag vet inte om det kommit något från Valjeviken. Jag vill verkligen höra något från dom snart. Så man vet vad man behöver göra innan skolstarten. Det roligaste med att börja skolan är att Malin och jag ska läsa samtidigt. Känns skönt att man kommer känna någon.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)