Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 16 september 2009

Nu har grannen varit nere och målat. Jag klädde ju in allt i tidningspapper som tur var, men nu får jag ut och tvätta köksstolen eftersom det har kommit färg på den. Att man spiller lite och nånstans är väl helt okej. Men jag vet att han inte är så rädd om saker eftersom hans livsstil är så, saker behöver man inte ha, så länge man bara har det man behöver för att leva. Han kan lätt ha en kaffebryggare med stora färgklickar på, och visst den fungerar ju fortfarande men det ser ju inte speciellt snyggt ut. Jag menar, varför ska man ens måla om köket om man inte bryr sig om det ser ut?! Jag vill ha det snyggt runtomkring mig.

Hittade till en blogg idag. Det är en tjej som bodde granne med mina föräldrar när jag var liten. Jag var hemma hos henne och lekte ibland. Jag tycker ni ska kika in hos henne Neah.

Hon hade ett inlägg om hur man får större bilder i blogspot och jag kommenterade det inlägget. Själv så använder jag ju Windows Live Writer vilket jag tycker att alla borde använda. Det är hur enkelt som helst.

Jag ska ta och lägga in någon bild på hur man gör. Men glöm inte att ladda ner programmet.

bild1livewriter

bild2livewriter

Klicka på bilderna för att se dem i större format. Hoppas du tycker att Windows Live Writer är lika bra som jag.

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)