Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 9 september 2009

Ja nu är jag hemma igen efter att ha varit hos frisören. Jag har varit hos gubben på jobbet och hälsat på också.
Jag lovade före och efterbilder i bloggen och här kommer dom.

Håret är plattat, uttunnat och uppklippt.

Före
Före
Efter
netnyfix4

Jag var inte riktigt nöjd när jag satt i stolen, det kändes som om det inte hade hänt något med håret. Men när jag kom ut så speglade jag mig lite och då kändes det helt okej. Glömde ju ta en bild innan idag så den bilden är från nån annan dag. Skulle ju tagit en bild i samma vinkel men det är ju ganska svårt, man kommer ju inte ihåg riktigt hur man satt.

Pratade med frisören om att jag har hört talas om att man kan locka håret med plattång och att jag försökte med det härom kvällen, men att det inte gick något vidare. Så hon visade hur man gör och jag var ju tvungen att prova det när jag kom hem, och det funkade :)

Ikväll ska vi steka potatis, ägg och bacon! Det blir riktigt mumsigt!

1 kommentar:

Carina sa...

Det blev skillnad..snyggt

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)