Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 22 september 2009

Idag åkte jag med gubben in till stan och hämtade en jobbarkompis till honom och sen bar det av till Norje, jag var ju tvungen att ha bilen idag eftersom jag skulle till nåt grejs som arbetsförmedlingen satt mig på. Arbetslivsresurs hette det tydligen, och jag vet inte om det kommer ge mig så mycket eftersom jag ändå ska börja plugga i januari. Men man vet ju aldrig, det kanske kan bli roligt också.

Hela Karlshamn är fylld av vägarbete. Jag irrade runt som en yr höna innan jag äntligen hittade vägar som gick att köra på.

Nu är jag hemma och dricker en kopp kaffe. Grannen har målat idag också, men nu är jag van vid alla j*vla färgfläckar så nu orkar jag inte ens bli irriterad. Jag har i alla fall en diskhandduk mindre, för den var det färg på, det var ju tur att det inte var en av de finare som vi ganska nyss köpt.

Nästa gång vi bestämmer oss för att göra nåt sånt här så gör vi det hellre själva. Han sa i alla fall till mig idag att väggarna fick vi måla själva, och det gör mig ingenting.

Om en stund ska jag åka hem till Malin och fika lite. Det är alltid roligt. De få vänner man har ska man vara rädd om :)
Jag har köpt en pytteliten present till henne! ;)

Have a nice day! 

0 kommentar:

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)