Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 3 november 2008
Idag ska jag ändra storleken på texten på mina inlägg, har fått klagomål från mamma att det kan vara svårt att läsa för dem som är lite äldre och har lite sämre syn.

Om lite mindre än två veckor ska vi åka uppåt i landet, då kommer gubbens pappa ner och hämtar oss. Vi ska fira gubbens födelsedag där uppe, han fyller 25 år snart och detta var ett smart sätt att lösa allt på så att alla slipper resa ner här och hälsa på. Vi har ju ingen stor herrgård utan bara en tvårummare och det kan bli lite svårt att trycka in hela tjocka släkten här samtidigt.

Sally är tjock som en kossa. Snart kommer det mer bebisar. De ska vi inte behålla men jag hoppas att de kommer innan vi ska åka så att grannen slipper oroa sig över det. Hon ska nämligen passa katterna den helgen vi är iväg. Hon ska gå in och mata dem och tömma lådan medans vi är iväg.

Ha det bra allihop!

1 kommentar:

Nilla sa...

Hej lilla gumman!

Ett försenat Grattis!!

Glöm inte att lägga in min blogg också på Din sida!

Jag tyckte att Dina nya inlägg var jättebra och fina, du är bara fantastisk till att skriva, du är ju egentligen fantastisk i allt "lilla gumman".

Hälsa gubben, han är ju också så jättego´ och den där maten han lagade kan ju tänka mig att den var supergo´.

Kram
Mamma

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)