Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 26 november 2008

Ja nu måste jag också testa Windows Live Writer. De
andra som använder den säger ju att den funkar så bra.

Nu har vi lämnat lillebror på praktiken. Jag har varit nere i tvättstugan och slängt i en maskin. Har hällt upp diskvatten så snart ska jag ut och diska också. Dammsugaren har nog gömt sig riktigt bra för mig, för den har inte kommit fram ännu. Men är det någon som gnäller på våra skitiga golv så får de faktiskt leta upp dammsugaren och köra runt den på golvet tills de vågar ta av sig skorna.

Tvn står på och det är “Full Pott” på kanal 5. Jag vet inte varför jag sitter och tittar på det för jag tycker det är helt värdelöst. Det har väl hänt att jag ringt någon gång, men det brukar kosta mer än det smakar. Förstår inte de som sitter och ringer flera gånger varje dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg. Vi får väl se om Johan P åker ut ur Idol på fredag.

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)