Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 10 november 2008
Idag håller jag på att tvätta. Känns skönt att göra det innan vi åker så man slipper göra det, det första man gör när vi kommer hem. Dessutom så svämmade tvättkorgen över nu.

Var nere vid vägen idag och tog lite bilder som förhoppningsvis hamnar på Dalahavens. Ska bara stajla om dem lite innan. Just nu ser de inte så roliga ut.

Men det gick någon skum människa där och tog bilder på husen, vet inte vad han var för en. Men jag tog några smygbilder på honom. Man vet ju aldrig, här har ju hänt ganska mycket skumma saker så man vill vara på den säkra sidan.

Datorn hängde sig idag, måste försöka spara lite så jag kan köpa mig en ny bärbar dator. Vill ha en lite snabbare än den här. Denna datorn har nog gjort sitt, den tycker det i alla fall.

Nej nu ska jag gå och göra iordning en kopp te till gubben.

Ska försöka återkomma lite senare idag. Håll ut tills dess!
Har ett önskemål, ni som läser får gärna kommentera så jag vet att ni finns! :)

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)