Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 21 november 2008
Nu har jag inte skrivit på länge. De senaste två dagarna har jag inte mått så bra, har mensvärk och då får jag riktigt ont.
Idag har jag spelat sims på gubbens dator, det var jätteroligt. Det var längesedan jag spelade sims. Försökte spela det på min dator men det gick inte så då var gubben så snäll och installerade det på sin dator, han är bara för go!

Nu ska vi laga lite mat tror jag. Det blir varmrökt lax, potatis och hemmagjord sås, med stenbitsrom, creme fraiche och lite andra kryddor, ska väl inte lämna ut hela gubbens recept om han vill hålla det hemligt.

2 kommentar:

Anonym sa...

Det var inte kul, det där med värken!

Det började vattnas i munnen på mig när jag läste vilken god mat Ni skulle ha ikväll. Det blir inte bra, då blir ju vinet för mycket utspätt.

Kramiz

Nettan sa...

Kan berätta att det var JÄTTEgott. :)

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)