Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 28 november 2008

Sist jag vägde mig så har jag för mig att vågen visade
94 kg (!) men nu när vi var hemma hos mamma och pappa
så vägde jag mig och då visade vågen bara 88 kg. Så en viktnedgång på 6 kg är ju bra. Blev så glad! :D Då har
det hjälpt att sluta använda lätta på mackorna, sen har vi ju slutat med mjukt bröd och kör bara med knäckebröd. Jag har försökt sluta dricka läsk men blir ju ibland så sugen på coca cola. :)

Nu ska jag bara ta tag i träningen också. Men har tänkt att jag ska börja cykla lite. Vet bara inte var jag ska cykla någonstans.

Nää nu ska jag fortsätta att spela lite olika flashspel och dricka lite mer kaffe om det finns något kvar.

4 kommentar:

Nilla sa...

Hej Nette!

Du är jätteduktig!

Kram
Mamma

Anonym sa...

du kan komma hit på promenader med mej o Gabriel

Anonym sa...

Trevligt att tita in till dig. Du är duktig som klarar av att gå ner i vikt.
Jag önskar att jag skulle kunna göra detsamma, men det verkar så svårt.
Önskar dig allt det bästa!
Kram från livsnjutare!

Anonym sa...

Tips.... jag är sugen på att ta till det..
Köp ett (eller önska i julklapp)
Det spelet... Wii något sånt..

Kul och kaloriförbrännande på samma gång..

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)