Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 25 november 2008
Godmorgon på er alla.

Nu har jag ställt fram tvättkorgen till dörren, ska alldeles strax gå ner till tvättstugan och slänga i första maskinen.

Snart är det dax för julpynt. Jag vet inte om jag tänker julpynta så där himla mycket, men jag ska i alla fall slänga upp adventsljusstakarna och lite andra ljusstakar så att vi kan tända mycket ljus. Sen ska jag charma gubben så att vi kan åka in till ICA och köpa den där adventsstjärnan som jag så gärna vill ha. Det är en stor stjärna på fot som passar här eftersom vi har gigantiska fönster. Fast kanske man ska åka till markislagret istället och kolla, för de brukar ju vara billiga med allt sånt. Just det julgardiner ska man ju hänga upp också, men jag äger nog inga julgardiner.

Nu väntar tvättmaskinen och kaffebryggaren på mig!

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)