Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 22 november 2008
Idag ska vi äta samma mat som vi åt igår, det blev massor med mat över. Klockan är redan ycket men jag sov bort mycket av dagen idag. Jag var uppe klockan 9:00 och satt och spelade lite men sen fick jag så ont i magen att jag var tvungen att gå och lägga mig igen och då däckade jag verkligen.

Vi har varit hos mamma och pappa en stund och där drack vi kaffe och tittade på när min lillebror dampade loss. Han skulle på fest i Mörrum och var tydligen på bra humör. Mamma var avundsjuk på vad vi åt igår.

När vi kom hem så öppnade grannen dörren till Skorpan och hon smet så klart in och ville ha knäckebröd som vanligt. Sen blev vi sittande där en stund och drack kaffe.

Nu sitter jag här vid datorn och gubben spelar WoW. Imorgon ska jag försöka ta disken och leta upp dammsugaren som har sprungit och gömt sig för mig.

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)