Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 10 november 2008
Ja, jag vet att det är sent att äta mat nu, men vad gör man då när man inte blir färdig tidigare? Alla dietister och annat kunnigt folk säger att man inte ska äta efter klockan sex, fast jag har hört både klockan 5 och klockan 7 så man vet inte riktigt vilket man ska följa. Men om jag inte ätit på hela dagen och är riktigt hungrig klockan 18:01 så ska jag då tänka att det är bara 15 timmar tills jag ska äta frukost så jag klarar mig nog. Hur många tänker så när man är hungrig? Är man hungrig, så äter man, så enkelt är det.

Mamma tipsade mig om en blogg idag. Den måste jag bara fortsätta att läsa. Tror det var http://www.blt.se/bloggar/karins_varld/ precis en sån blogg som jag letat efter. Vardagligt tjafs som man egentligen inte behöver läsa men ändå gör läsarens vardag en aning roligare. För vilken människa är inte lite sugen på att gotta sig i andras liv? Man sitter där småleende när man läser att andra också kan misslyckas lite.

Mamma "tvingade" mig att gå in och läsa på Claudia Gallis blogg, hon tyckte att jag skulle kommentera hennes inlägg så att jag kanske får mer besökare i min blogg. Visserligen kan det vara kul att få lite besökare till för just nu känns det inte som om någon mer än släkt och vänner som kikar på min blogg. Men det är ju alltid kul att ha något att läsa när man inte har något att göra. *harklar mig* Det finns alltid något att göra, disk, tvätt, städning m.m. men när man sätter sig vid datorn så försvinner dom problemen en kort sekund.

Nu är gubben klar med maten och jag kommer nog sätta mig i soffan efter det och knäppa upp byxorna så därför passar jag på att säga godnatt nu!

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)