Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 18 november 2008
Idag fyller gubben 25 år och jag säger då GRATTIS på födelsedagen! Jag älskar dig och hoppas att du får en underbar födelsedag! Han fick i alla fall frukost på sängen idag, en kopp te räknas väl ;)

Snart ska vi väl åka hem till mamma och pappa och fika lite, jag måste hämta mitt hemmagjorda födelsedagskort där också. Jag har ju inte hunnit med att köpa en födelsedagspresent än, men jag ska försöka göra det idag när vi åker in till stan. Kanske gubben till och med får vara med och bestämma själv vad han vill ha.

Gubben ska in till arbetsförmedlingen och få lite papper ifyllda. Sen ska vi köpa något fint till vår granne som tack för att hon passade våra katter i helgen.

Sen blir det nog ett varmt bad idag, med skum och hela köret. Jag vet inte riktigt vad vi ska äta idag men jag ska nog komma på något som blir bra.

Var uppe vid 8:00 idag men fick igång datorn för en liten stund sedan. Gubben har ju tagit tillbaka sin plats vid skrivbordet, så just nu sitter jag vid vardagsrummsbordet. Får se hur vi ska lösa det sedan med plats och så, jag kanske får hämta min sekretär från sovrummet igen.

Nu ska jag dricka lite kaffe till!

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)