Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 14 mars 2010

Jag har hört från tre personer nu som inte gillar bloggens utseende riktigt. Svärmor som tycker att bloggen är lite för grå, mamma som säger att hon inte kan läsa den och gubben som säger att texten är jätteliten.
Så nu blir det lite ändringar. Ska se om jag byter design helt och hållet eller om jag behåller den och gör lite ändringar.

Idag har jag tvättstugan. Jag hade planerat att springa ner så tidigt som möjligt så att ingen grisig  granne (grannen dörridörr som är väldigt grisig) tog tvätt tiden, men jag var ganska trött imorse så jag kom inte ner förens vid 9 tiden. Som tur var hade ingen tagit tvättstugan. Nu är andra maskinen igång, och jag har planerat lite vad jag ska göra idag. Jag måste ta lite disk, sen måste jag torka golvet, för bror hade satt en flaska på golvet som nog har läkt, eller också är det en katt som inte vetat vad lådan är till för. Jag hoppas på det första. Sen ska jag även göra klart lite minns du frågor i medicinboken. Vård och omsorgs läxan gjorde jag klart igår morse och skickade till läraren via mejl. Uppsatsen ska ju inte riktigt vara klar ännu, så den kan jag fortsätta att klura lite på. Den 23:e är det ju religionsprov också, det får man ju inte glömma, men det verkade inte vara så svåra frågor på det.

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe och kika lite på facebook. 

Dagens bild:

ö1

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)