Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 20 mars 2010

Jag är med och tävlar om den hära skålen hos Jessica!
Tävlingen avslutas 28/3 - 2010 .

Jag är med och tävlar om en hemlig goodiebag hos Ejmis!
Tävlingen avslutas 24/3 - 2010  kl 18:00 .

 

 

Jag är med och tävlar om ett hemligt pris hos KawaiiJewelry!
Tävlingen avslutas 21/3 - 2010  kl 12:00 .

 

Jag är med och tävlar om 3 kit med 7 härliga produkter i
varje hos Bring bling to everything!
Om ni ska vara med i den här tävlingen skriv att ni blev tipsade av mig.
t.ex. så här :
Jag är med och tävlar (länk till ditt inlägg) Jag blev tipsad av anettehansen.blogspot.com :)
Tävlingen avslutas 1/4 - 2010 .

Är med och tävlar om en Vodoll hos Krånglig och Konstig
Tävlingen avslutas 2/4 - 2010 .

 

Jag är med och tävlar om ett par valfria linser från D7.se hos MakeUpArtisten!
Tävlingen avslutas 24/3 - 2010 .

Jag är med och tävlar om världens sötaste  Dammsugar bakelse halsband
från

 Design by Rebecca Martinsson.

Kolla även in hennes underbara webshop  

Tävlingen är hos BeccaDesign och avslutas 30/4 - 2010 .

 

 

Jag är med och tävlar hos Moa!
På bilden så ser ni priserna;
: Filmen; The Village, med Joaqulin Phoenix, Adrien Brody, William Hurt m.m.
: Leopardmönstrad scarf.
: Tavla med Jack Daniels.

Tävlingen avslutas 3/4 - 2010 .

6 kommentar:

krångligochkonstig sa...

Roligt att du är med och tävlar :)
Lycka till!

krångligochkonstig sa...

Ville säga en till sak.
Jag gillar inte att du har kopierat rakt av mina inlägg.
Den där tävlingen hos Becca Design vill jag inte att du ska kopiera för det skulle vara så att den som skrev det bästa inlägget skulle vinna.
Men det gör inget att du har kopierat på dom andra inläggen ..

Annika sa...

Va roligt att du vill vara med!
Håller tummarna

Annika sa...

Nu har vår tävling av NIVEA kit 1 fått en vinnare!
Gå in och kika hur det gick.
http://bringblingtoeverything.blogg.se/2010/april/tavlingen-kit-nummer-1-far-ett-nytt-hem.html

Annika sa...

Nu har vår tävling av NIVEA kit 2 fått en vinnare!
Gå in och kika hur det gick.
http://bringblingtoeverything.blogg.se/2010/april/vinnare-av-niveakit-nummer-2.html

Annika sa...

Nu har vår tävling av NIVEA kit nummer 3 fått en vinnare!
Gå in och kika hur det gick.
http://bringblingtoeverything.blogg.se/2010/april/vinnaren-av-nivea-kit-nummer-3.html

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)