Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 29 mars 2010

Ja nu är vi hemma igen, bror var så snäll att han följde med till veterinären. Vi lämnade först av gubben på jobbet och efter et körde vi till Näsum. Vi kom en hel timme för tidigt, men jag sa till dom att jag nog hade tagit fel på tiden, men att vi var där nu. De tog in honom direkt, sen fick vi ändå sitta och vänta i en timme på att han skulle komma ut till oss igen.

Nu ligger han i sin älskade bur på toaletten, lampan är släkt, för det skulle tydligen vara bäst för dom att ha det mörkt. Vi körde hemom mamma och pappa och när vi skulle köra därifrån så började han blinka med ögonen. Hemma satte jag honom på toaletten och klappade honom lite på huvudet, då försökte han spinna lite, och man såg hur han försökte räta upp huvudet.

Nu har jag käkat två frallor och druckit en kopp kaffe, det blir lätt en kopp till, men först ska jag kika till min alldeles för bortskämda katt. :)

Ska se om jag kan springa ner och slänga i lite tvätt i maskinen med, om ingen annan tvättar såklart…

2 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hur mycket kostade det att kastrera en hankatt i Näsum? Vi ska snart ta iväg vår grabb dit.
/Hanna

Nettan sa...

Oj, nu ska vi se, jag och mitt dåliga minne. Jag tror det var 400 kr. :)

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)