Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 12 mars 2010

Religionen börjar om en timme ungefär men först ska jag till Mjällby för att plocka upp Malin. Annars hade hon fått åka med bussen jättetidigt imorse, och eftersom jag är så fruktansvärt snäll ;) så lovade jag att jag skulle hämta henne i Mjällby vid 12:30

Men jag funderar på att åka snart så att jag hinner tanka bilen innan skolan, för annars känner jag på mig at jag glömmer det innan jag kör hem.

Nu är det sista fredagen som vi börjar klockan 13:00, sen kommer vi börja klockan 9:00 men vi kommer ändå sluta 14:20 och det är ju ganska skönt sådär på fredagen när man vill hem och ha helg.

Nu har jag gjort lite i medicinboken, skulle börja på uppsatsen men jag fick inget skrivsug. Så i helgen blir det en massa att göra, både medicin, uppsatsen och vård och omsorgs läxan. Men jag får självklart inte missa att kolla på melodifestivalen. :D Jag håller stenhårt på låten Manboy!!!!

1 kommentar:

Carina sa...

Såg att du haft en jobbig dag med bilen.Hoppas att det löser sig med bilen,pluggandet. Kram

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)