Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 29 mars 2010

Plutten låg som jag trodde under soffan, vi har ju en bäddsoffa, så där under finns det ju en säng man kan ligga i. Men jag bar ut honom i hallen och satte brädan för in till vardagsrummet. Så nu kan han vara i köket, hallen och toaletten. Onödigt att han har så mycket plats att springa på just nu. Han spydde på mattan också, men det beror väl på narkosen kanske. Jag blir ju alltid så himla orolig för allt sånt.

Nu ligger han i alla fall i Skorpans säng, hon får ligga utanför ;)
S1052095

 

Eftersom han envisas med att han ska upp på stolarna och på bordet, och jag är rädd att han ska bryta benen när han försöker, så fick han komma upp i knät på mig istället. Där brukar han ju ligga i vanliga fall, så nu kanske det blir mer naturligt, han somnade på direkten där i alla fall…

S1052097

4 kommentar:

Julia sa...

Vilken söt kisse. Han ser ut som vår katt Nora :)

Hjulben sa...

Hmm... Bara jag som har problem att läsa din blogg... Ljus rosa och vit text...
Fin blogg, men jobbig i ögonen...

Tur du hittade katten.. hoppas han mår bra snart..

Anonym sa...

Hej! Det var länge sedan.... Ja det är normalt att de tar sig runt å ska upp på ställen där de inte ska vara. Även en å annan spya hör till, stackars små missar.... Hoppas att det snart blir bra... Kram kattatanten

Carina sa...

Var bättre med den förra ..Alldeles för svårt att läsa,med rosa bakgrund..Kram

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)