Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 26 mars 2010

Idag har jag varit på min praktikplats, hon som ska vara min handledare var hemma för VAB, men jag fick schemat i alla fall och det ser ut som om det ska lösa sig med skjuts och så. Jag går första dagen på tisdag 14:00-21:30, sen är det onsdag och torsdag 07:00 – 15:00, och jag är ledig fredag, lördag och söndag. :) Inte helt fel, då får jag ha lite påskledigt i alla fall.

Malins lillasyster tycker att alla bloggar är så himla tråkiga, det händer ju ingenting, det är ju bara vardagstjat, så jag funderade på att hitta på något roligt till henne, men jag kommer faktiskt inte på något.

Malins mamma hade synpunkter på hur bloggen såg ut, kanske ska överväga att ändra design trots allt, jag har ju fått mest negativt om utseendet.
Jag lovar ingenting, men jag ska se om jag kan starta upp Photoshop idag och trixa fram en ny design. Men sen är det ju kodningen, den är ju inte jag så bra på, men det får jag “anställa” gubben till att fixa.

Gubben har föresten en tävling i bloggen om en Voddler Invite kika gärna in där och var med och tävla. Nina, det kanske är nåt för dig? ;)

Idag har jag städat lite här hemma. Skorpan löper så det lär bli till att städa igen snart.

Imorgon blir det att åka till biltema, för att köpa delarna till bilen, den måste ju in på ombesiktning. Sen på kvällen blir det att bjuda mamma och pappa på lite mat.

På måndag ska jag åka till veterinären med Plutt, vi ska vara där 10:15, så jag släpper av gubben i Norje först och sen drar vi till Näsum.

Nu dricker jag kaffe och funderar på vad vi ska ha att äta.

Tror jag ska skriva klart min psykologi-uppsats.

1 kommentar:

Carina sa...

Gillar den.Inga problem o läsa .
Kram

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)