Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

onsdag 12 maj 2010

Jag håller verkligen tummarna på att solen skiner imorgon. För vi måste fixa den sista delen på bilen så att jag kan åka och besiktiga bilen på fredag, annars får vi körförbud och får göra en ny besiktning.

Idag har jag varit hemma från skolan, har mensvärk igen. Men den har faktiskt inte varit så jobbig som den brukar vara, det är ju alltid positivt. Men jag har ju vilat lite både igår och idag, om jag gör det så slipper jag ta så mycket tabletter, man vill ju inte proppa i sig hur mycket som helst.

Men nu har jag istället fått huvudvärk, men det kan bero på att jag suttit och pluggat en stund nu. Försöker få klart arbetet i medicin som ska lämnas in när vår lärare kommer tillbaka från sin semester. Men jag vill gärna göra det nu så man kan vara ledig i helgen.

Nu ska jag se om jag får ta den sista kanelbullen för gubben, men han brukar inte vara så sugen på såna saker ;)

 

Over and out

2 kommentar:

Malin sa...

Varför fråga om bullen... :P
bättre be om ursäkt än om tillstånd...förresten har du mens...då behöver man sötsaker... :P

Anonym sa...

Nu är ju bilen fixad i alla fall, han är väl gullig pappsen som ordnade det idag, och imorgon kör han nog och besiktigar din bil.

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)