Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 18 maj 2010

Så nu har det då blivit dags igen, för att klippa sig. Jag gör det inte tillräkligt ofta, men det beror på att det är ganska dyrt och jag blir aldrig riktigt nöjd. Jag blev jättenöjd när jag, lillebror och hans dåvarande flickvän var och klippte oss, året därpå ville jag få samma frisyr, men utan resultat, det blev bara rakt och platt och inte alls som jag ville ha det. Sist jag var och klippte mig försökte jag ännu en gång att förklara hur jag ville ha det, men det har inte blivit så..

Så nu satt jag och kollade upp lite frisyrer på nätet, och detta var vad jag hittade…

Lite längre lugg och lite längre hår…

Samma här, lite längre lugg…

Alltså lite såhär, fast mer som bilden ovanför…

Eller också ska jag bara permanenta håret…

Jag är mest intresserad av bild nummer 2 fast med längre lugg…

Vad tycker ni?

2 kommentar:

Hjulben sa...

2:an var jättefin :)
Men har du ingen gammal bild på hur ditt hår var när du var riktigt nöjd?

Nettan sa...

Nej tyvärr har jag ingen bild på det...

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)